I love you to infinity
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 اسفند 1393برچسب:, توسط ★• )̲̅ζø̸√̸£ •★ |



نظرات شما عزیزان:

slash
ساعت18:03---30 فروردين 1394
اذیتت که میکنم وقتی لجت درمیاد دوس داری چیکارم کنی؟الکی نگو میدونم هیچ کار نمیتونی بکونی
پاسخ:دوس دارم هرچی فن و فنونه یاد گرفتم روت خالی کنم اگه اراده کنم میتونم پس نگو نمیتونم


حامد
ساعت17:05---28 فروردين 1394
خونتون کجای سبزوارا اسم منطقش اگه نگی کخدا کچلت کنه
پاسخ:تویه سبزواره بعدشم به حرفه گربه سیاه بارون نمیباره


مهسا
ساعت21:31---8 اسفند 1393
به نظرت وبت قشنگه؟
چندتا دوست دختر داشتی؟
پاسخ:وبم که نه فکرنکنم ولی دوس دختر من چون خودم دخترم تمامه دخترا دوستامن هههههههه


aroko.mafia
ساعت20:04---8 اسفند 1393
به اندازه آبجی
پاسخ:ممنونم اخوی مافیا ههههههه


aroko.mafia
ساعت19:57---8 اسفند 1393
چقد منو دوست داری؟
دروغ نگیااااااا
پاسخ:نمیدونم تا حالا بهش فکرنکردم فکرکنم به اندازه یه داداش توچی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.